Dansk Tamrotte Forum

Samlingsstedet for tamrotte ejere i Danmark
Dato og tid er tors okt 18, 2018 5:42 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mine piger
3 Stjernet Rottemedlem ***

Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland
Et par få nye fotos af mine fire søde piger

Først et billede med min gamle alfa Gaya, der nu er 2 år og 2 mdr gammel - Men stadig ser ung og frisk ud - Selvom hun ikke helt har den samme styrke, som hun havde engang... Men stadig alfa og MEGET vellidt blandt de øvrige piger!!!! Og min lille "dronning". ;)

Billede

Dernæst et billede af San Fernando og Gaya stadig i buret, på vej ud.

Billede

Gunhild, den ene af mine to sidst ankomne piger, som altid er stille og rolig, og nok også den nederste i hierakiet.

Billede

Og endelig Dagmar, den anden af mine to sidst ankomne piger. Altid ude og lave ulykker, og med en fart, som var der en raket plantet bagpå hende!!! Her står hun ved en lampe, der er anbragt meget centralt i min lejlighed, så hun kan se næsten ALT hvad der måtte ske herhjemme. ;)

Billede

Erling

Rotteforum afhængig

Geografisk sted: Greve
Sikke nogle smukke piger! :oops:

Synes godt man kan fornemme at Dagmar er typen, der ikke vil gå glip af noget som helst. :mrgreen:

Co-Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
:D Årh, hvor er de altså lækre, alle de skønne tøser.
Jeg er nu ALLERMEST vild med Dagmar. Jeg har nemlig en stor svaghed for agouti - jeg ELSKER bare dét farvespil, de har i pelsen. :mrgreen: Billede

3 Stjernet Rottemedlem ***

Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland
Lille My, jeg vil nok sige, at jeg selv er blevet ret glad for Dagmar og hendes utrolig flotte pels. Tror man skal se dem i "real life", for at kunne forstå skønheden i netop denne pelstype - Jeg blev ihvertfald overrasket, da jeg så hendes flotte pels, for jeg havde forventet en noget mere "kedeligt" udseende pige. Bortset fra at være lidt af en "gavtyv", altid med "krudt i røven", så kommer hun også ofte, og skal da lige slikke mig lidt - Gerne i ansigtet, hvis hun kan få lov. ;)

Fernando, som jeg ikke har nævnt så meget om, er en rigtig madglad pige... Hun stjæler ALLE de godbidder hun kan komme i nærheden af - Også de godbidder som de andre måtte sidde og spise... Så hun er ofte grund til en del uro. ;) Og så elsker hun og Dagmar at "slås", hvorefter de ligger og putter noget så sødt sammen bagefter. ;)

Men Gaya er stadig min "'øjesten" - Nok fordi hun var blandt mine første tre piger? Hun har ændret sin karrakter en anelse, efter nu at have boet sammen med de nye piger - Tidligere boede hun kun sammen med sine to andre søstre. Hun er nu blevet meget mere kælen, og går måske en anelse oftere på opdagelse nu, end hun gjorde tidligere. Og så virker hun ikke helt så bange af sig, som hun var tidligere.

Gunhild er nok den sidste i hierakiet, men ikke mindre sød af den grund. Hun er den der altid kommer først ud for at snakke med mig, når jeg kommer hjem til dem. Jeg kan også stadig lokke hende til at lege "tag fat", så hun skal fange min hånd.

Så de er alle nogle søde piger, der hver har deres personlighed - Både positivt, men også negativt... F.eks. er det Dagmar der gnaver mest i ting og møbler... Men hvem kan blive gal på hende, når hun lidt efter sidder og overøser en med kærlighed? ;) Sjovt er det også, at det ofte er Dagmar og Fernando der ligger og putter sammen, mens Gunhild og Gaya så vil ligge og putte sammen i en anden sputnik, hvis ikke de lige ligger allesammen i deres elskede hængekøje. :)

Erling.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]