Ang. tråden: Til redaktørerne.

Her skrives om alt mellem himmel og jord, alt som falder uden for emnet om 'tamrotter'.

Moderators: Rakkaus, Lylle My, Alenya

Post Reply
Lady Drace
Rotternes Herre

Ang. tråden: Til redaktørerne.

Post by Lady Drace » Wed Jun 29, 2005 2:13 pm

Ih du godeste... man tager sig en rolig formiddag uden at gå på net... og hvad finder man? En tråd på 10..(ja TI!!) sider der ikke handler om andet end folk der beskylder hinanden for først det ene og så det andet.

Hoooold da op.... knapt er man blevet redaktør, før man føler at forummet ikke er til at redde. Det kan da ikke passe at den slags ting skal luftes på forum!!! Jer der er gale på hinanden over hvad det nu er, ring dog til hinanden og skrig lungerne ud!!!! For det her er simpelthen ikke holdbart!!!

Og med hensyn til beskyldningen om klikedannelse... jeg ved vi er i hvert fald et par af de nye redaktører der netop blev det fordi vi IKKE er med i nogen kliker. Og det er sårende at medlemmerne ikke tror et hak på det vi siger.

Og jeg er absolut ikke stolt over den måde visse af mine med redaktører opfører sig på... det er IKKE ok...Og det bliver de også gjort opmærksomme på... på personligt plan.

Jeg lægger her ikke det mindste skjul på at jeg er meget vred. For dette her kan simpelthen ikke passe. :evil:
Minna Hermansen

Guest

Post by Guest » Wed Jun 29, 2005 2:19 pm

LD: Du har ret... Undskyld... :oops:

Hvis nogen for fremtiden vil beskylde mig for noget, så må de tage den over pb :oops: Så skal jeg forsøge at lære at gøre det samme.

Musli
Fast Rotteforum Inventar

Post by Musli » Wed Jun 29, 2005 5:43 pm

LD: U GO GIRL !!!!
Hilsner fra Mette

kko
Rotternes Herre

Hej Lady drace

Post by kko » Wed Jun 29, 2005 5:50 pm

Missed you

du har min fulde støtte, syns alt det fnidder og bitcheri burde foregå ansigt til ansigt, så passede folk nok lidt mere på hvad de lukkede ud =)
Stolt af 2 kg skadedyr fordelt på 4 hanner.

Jan

Post by Jan » Wed Jun 29, 2005 6:12 pm

Synes der burde opsættes et skarpt regelsæt og kan folk ikke overholde det så må de forlade forummet, hård sagt men uden grænser herinde vil folk blive ved i en uendelighed.

Guest

Post by Guest » Wed Jun 29, 2005 6:18 pm

Jan wrote:Synes der burde opsættes et skarpt regelsæt og kan folk ikke overholde det så må de forlade forummet, hård sagt men uden grænser herinde vil folk blive ved i en uendelighed.

DET er så lige netop det jeg har efterlyst fra starten af, men som
altid er blevet afvist af dem, der ikke vil indse, at jeg rent faktisk
kan sige noget fornuftigt :lol:

Jan

Post by Jan » Wed Jun 29, 2005 6:20 pm

Fakta er desværre at folk på diverse fora, ja foraernes tema er endda underordnet, ikke kan håndtere begrebet frihed under ansvar. Sørgeligt men sandt.

Et forum der stort set køres regelløst er dømt til at mislykkes.

Guest

Post by Guest » Wed Jun 29, 2005 6:24 pm

Jan wrote:Fakta er desværre at folk på diverse fora, ja foraernes tema er endda underordnet, ikke kan håndtere begrebet frihed under ansvar. Sørgeligt men sandt.

Et forum der stort set køres regelløst er dømt til at mislykkes.

Stadig enig...der har manglet regler herinde fra dag et..men tag
du en snak med ADMIN om det....det er jo der, du skal henvende
dig :wink:

Jan

Post by Jan » Wed Jun 29, 2005 6:30 pm

Det tror jeg ikke du er den rette til at belære mig om :wink:

Guest

Post by Guest » Wed Jun 29, 2005 6:32 pm

GG* som man dog kan bide fra sig...når mna føler sin
position truet :lol:

Sun-Ratz
Senior Rottemedlem

Re: Ang. tråden: Til redaktørerne.

Post by Sun-Ratz » Wed Jun 29, 2005 7:05 pm

Lady Drace wrote:Ih du godeste... man tager sig en rolig formiddag uden at gå på net... og hvad finder man? En tråd på 10..(ja TI!!) sider der ikke handler om andet end folk der beskylder hinanden for først det ene og så det andet.

Hoooold da op.... knapt er man blevet redaktør, før man føler at forummet ikke er til at redde. Det kan da ikke passe at den slags ting skal luftes på forum!!! Jer der er gale på hinanden over hvad det nu er, ring dog til hinanden og skrig lungerne ud!!!! For det her er simpelthen ikke holdbart!!!

Og med hensyn til beskyldningen om klikedannelse... jeg ved vi er i hvert fald et par af de nye redaktører der netop blev det fordi vi IKKE er med i nogen kliker. Og det er sårende at medlemmerne ikke tror et hak på det vi siger.

Og jeg er absolut ikke stolt over den måde visse af mine med redaktører opfører sig på... det er IKKE ok...Og det bliver de også gjort opmærksomme på... på personligt plan.

Jeg lægger her ikke det mindste skjul på at jeg er meget vred. For dette her kan simpelthen ikke passe. :evil:

Jeg er fuldstændig enig.....

Jan

Post by Jan » Wed Jun 29, 2005 7:26 pm

tut wrote:GG* som man dog kan bide fra sig...når mna føler sin
position truet :lol:

Jeg bider ikke fra mig og jeg føler mig heller ikke truet. :wink:

Shana
Rotteforum afhængig
Location: Er på ubestemt tid ikke til stede på forum. Kontakt venligst en anden redaktør :)

Post by Shana » Wed Jun 29, 2005 9:22 pm

Det jeg er mest træt af er at folk i klikerne har meget svært ved at acceptere at nogle folk prøver at være neutrale. Men det er også dødsvært at være neutral for hvis man siger noget godt om den ene klike mener den anden straks at man er mod dem..

Kan vi ikke prøve at være lidt tolerante overfor hinanden.. Og så lade være med at prøve at starte skænderier bare for skænderiets skyld.

Der er ingen tvivl om at der er folk her på forum jeg ikke kan lide, men de folk holder jeg mig så bare fra. Både på forum og privat.. Men skulle jeg blive nødt til at snakke med dem om noget, kan jeg også forholde mig pænt diplomatisk overfor dem.

Jeg ved godt det er spurgt om utallige gange.. Men kan vi ikke prøve at opføre os civiliseret overfor hinanden.. Ihvertfald bare udadtil?
~~~ Mvh. Charlotte. ~~~
~ Klovne altid i mit hjerte ~

Post Reply