Opdate på Primerats C-kuld

Alt om vores kære tamrotter.

Moderators: Rakkaus, Lylle My, Alenya

Post Reply
Guest

Opdate på Primerats C-kuld

Post by Guest » Thu Oct 20, 2005 10:28 pm

Jeg har haft Cicero i 3 måneder, han er fra 23. februar. Han kom sammen med en voldsrotte og var meget underdanig og tilbageholdende, dog ikke særligt kælen, da voldsrotten rejste videre (inden han rejste fik han et pænt nap i snuden af Cicero, men han fortjente det) forsøgte jeg at få Cicero ind til mine andre drenge, men han gik direkte i angrebsposition, strittede med pelsen og kastede sig over alt hvad der bevægede sig, også hvis det var min hånd der bare lige kom indenfor rækkevidde, så rotter kunne han bestemt ikke lide, senere blev han meget sur, de sidste par uger har jeg kun set ham med stritpels, og al håndtering er sket med grydehandsker.

Jeg synes aldrig han har været synderligt glad for mennesker, om det er mig eller flytningen der har gjort ham permanent sur vil jeg ikke dømme om, dog synes jeg det var lidt trist og vil gerne at andre med hans søskende kender hans historie i tilfælde af at der skal avles på dem, for han var godt nok den smukkeste i aftegning, farve og helbreds-mæssigt jeg har set :(

Dette er kun skrevet da jeg ikke har kunnet komme i kontakt med Primerats og jeg helre vil give info end lade som ingenting, det er ganske muligt at Cicero var blevet en helt anden rotte hvis han havde boet hos en anden.

Image

Post Reply