Antonius & Zavanna

Planlagte kuld skrives her.

Moderators: Rakkaus, Lylle My, Alenya

Locked
Mellieha kælerotter
Logge ud? Hvad er det?

Antonius & Zavanna

Post by Mellieha kælerotter » Wed Feb 21, 2007 10:08 pm

Da Vega ikke blev drægtig, og jeg derfor har besluttet at pensionere hende, har jeg fundet en anden pige til Antonius - den heldige blev Zavanna.

ImageImage

- 15. - 22. april 2007 : Antonius - sealpoint siamese db rex & TUT Zavanna - BEH(db)

Zavanna er efter min engelske pige Pisces, som også er mor til et kuld hos Shanatica's. Hendes far er den "berømte" Tut-zoo Birthday, hvilket betyder at hun er fra min oprindelige linie, som kan føres tilbage til Jago. Hun er ikke en spec. stor pige, men hun har opnået minimumsvægten på 250g. og der er jo et par mdr. til sammensætningen, så hun skal nok nå det*GG*
Antonius er ligeledes blod fra mine oprindelige avlslinier, der kan føres tilbage til Carlo. Han er en lækker "blød" bamsedreng.

Forventes : Simi/Himi/BES/BEH top-ørede dog med en minimal chance/risiko for db/dumbo - glathår og rex

Ved interesse for dette kuld, vil jeg sætte pris på, at du/I udfylder min reservations-formular :
http://www.tut-zoo.dk/Rottesiderne/Reservation.htm

Kan man af en eller anden grund ikke sende spørgeskemaet må man gerne sende en mail med samme oplysninger på : salg@tut-zoo.dk

- dette gælder KUN spørgeskemaerne...al anden kontakt skal finde sted på kontakt@tut-zoo.dk

Ungerne vil blive solgt for 200kr./stk.
Lykke Omel - med rygrad som en udkogt spaghetti !!

Locked