Dansk Tamrotte Forum

Samlingsstedet for tamrotte ejere i Danmark
Dato og tid er lør dec 16, 2017 7:21 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
DTF Forum Medlem

Hvis alt går som forventet, søger min dejlige Moon Knight en date til slut april.

Han er en helt fantastisk og betydningsfuld "lille" fyr!
Mage til nusse syg, fingerslikkende, groomende, slasket fyr skal man lede længe efter!
Han ligger i midten af hiarkiet, og er utroligt blid ved sine burkammerater.
Man kan dog godt fange ham i et godt øjeblik, med krudt bagi, leg, fis og ballade ;-))
Han har uden tvivl arvet sin fars, Nicerats Detective Stevens' lækre sind!

Han er russian blue blazed bareback dumbo på 550 gr. Jeg har en idé om at han slægter sin far, og farfar på, og kommer op og runde 600 når tiden er inde. Han søger en russian blue, som gerne bære siamese - eller omvendt.

Pelstypen skal gerne være rex, velveteen eller teddy, og ørene dumbo. Dette er dog ikke afgørende, og skulle du have en dejlig lille dame, som ikke er ovennævnte, høre jeg gerne fra dig alligevel! :-) hendes vægt skal ligge på minimum 250. Gerne 300 eller derover.

Aftegn hos hunnen må gerne være variegated eller hooded :-) igen ikke afgørende, men et kæmpe plus :-)

Og til det absolut vigtigste, skal hendes sind være ovenud lækkert! Meget gerne en blid, slasket dame, som ikke er bange for at give et kys eller to ;-)

Og eftersom denne linje er utrolig betydningsfuld for mig, bliver det mig som låner hunnen, og opfostre kuldet (-:

Hvis der ønskes billeder eller stamtavle, sender jeg meget gerne, smid evt en PB :-)

Håber at høre fra en masse små lækre damer!
Mia og Moon Knight

DTF Forum Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ribe
Dating for rotter :lol: Den var ny!

Du er da næsten nødt til at smide et billede op, ellers ved den kommende rottefrue ikke hvordan han ser ud!

Fast Rotteforum Inventar

Geografisk sted: Odense DK
Spændende at se om du finder en dame :D Kender ikke nogle som ville låne sin hun ud så længe og ikke selv have kuldet derhjemme :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]