Besøg hos Sassari i orkan

Her skrives om alt mellem himmel og jord, alt som falder uden for emnet om 'tamrotter'.

Moderators: Rakkaus, Lylle My, Alenya

Post Reply
*IkkeKunRotterpåloftet*
Senior Rottemedlem

Besøg hos Sassari i orkan

Post by *IkkeKunRotterpåloftet* » Sun Jan 09, 2005 12:55 pm

Igår, trods det sindsyge vejr, var vi nogen som havde våget os ud på rotte-indhentningstur i nordjylland (udenfor Nykøbing Mors) ved Sassari (Mia).

Vi kørte fra Århus i samlet trop: Frukten (Lene), hendes kæreste Jørgen (ups kan ikke kuske dit bruger navn), Min veninde Lise, min søn Oliver på 7 år og mig...
Turen derop var lidt gyngende og Oliver blev køre-søsyg og kastede op.. Fantastisk...så var stilen ligesom lagt:0)

Vi ankom hos Mia ved 14 tiden og fik the Grand Tour i stald og hus... Det var dejligt at se så mange glade og smukke dyr!
Sassari havde to kuld rottebebser...ialt 32 stk. og GUD hvor var de dejlige... Jeg skulle KUN have en han med hjem, men jeg gik igennem MANGE versioner af hvordan jeg kunne retfærdiggøre at snuppe endnu en han og lækker lille dame med hjem , men den gik ikke!
Vi fik drukket et par spande kaffe og en stang kage og vi var det godt nok noget bekymrede for vejret...det blæste MEGET....
Da klokken blev 16.00 bestemte vi os for at snuppe nyhederne på TV2 og kunne så med sikkerhed konstaterer at vi nok næppe var på vej hjem lige i løbet af kort tid.

Drengene gik igang med at spille PlayStation og der blev brygget noget mere kaffe... og vi nussede rotter...Mange dejlige tilllidsfulde, nysgerrige, lækre rotte bebser..Mmmmm
Vi så nyhederne MINDST en gang i timen og tiden gik.... der var over 150km hjem i orkan... Turde vi det?
Vi håbede på at vejret ville lægge sig så vi havde en chance for at komme hjem til Århus ..
Vi fik også aftensmad og Mia tilbød at hvis vi ville kunne de redde op til os ovenpå hvis vi ikke kunne komme hjem

Ca kl 20.30... mere end 4 timer "forsinket" gik rejsen hjemad og så var 4 voksne,1 barn, 8 rotter og 2 dværghamstre endelig på vej hjem til Århus igen!

Men det ar en rigtig hyggelig og dejlig dag og 1000 tak Mia og Leslie for jeres gæstfrihed, det var en glæde at opleve!...

Såååå.... hvis I mangler... så har Sassari riiiiiigeligt tilbage og de er DEJLIGE:0)

*Anne*
Anne - Århus

Post Reply